jahoråå!

slog upp ögonen innan åtta idag! rätt skönt måste jag säga! låg och lyssnade lite på regnet som slog på fönsterbrädan innan magen började kurra för mycket! jäklar vad det regnar alltså..
dock fortsatte mardrömmarna inatt, inatt var det någon som sparka o slog på magen. vakna av att jag låg o skydda magen o var helt svettig.
snälla - inga fler mardrömmar.. jag får panik.

25e idag - löööön! behövligt. skaplig lön efter allt strul med semestern, så jag är nöjd! så nu på förmiddagen ska jag åka in till stan med kusin-vitamin! måste föröska hitta några vettiga byxor som jag kan ha!
och ikväll blir det tjej häng hemma hos Joppa! blir trevligt det där!



sover sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0