inception.

jo, så såg vi den då. inception. den var okej, varken mer eller mindre om du frågar mig! men om du frågar alla grabbar som var med så är det ju "en ny favorit film, bla, effekter, bla, tänkande, bla, skådespelare, bla bla bla.." en annan satt mest o tänkte på att filmstaden salong 7 i norrköping suger! vi satt högst upp, som enligt mig är dom bästa platserna, i alla andra salonger. nu hade jag 2 baota stora huvuden ivägen för texten HELA filmen. fick anstränga mig bara för att kunna läsa! tror dom stolarna är lägre eller något sånt.
sen när det gäller sånnadär tänkar filmer.. jag tappar koncentrationen fullständigt! ibland börja jag garva åt ingenting och störa Cricke med dumma kommentarer, han i sin tur blir lack på mig för han faktiskt gillar filmen.. ja, ni hör ju. den kanske inte var något för mig, trots allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0