idag har jag...

trött, tröttare, tröttast.
jag skulle kunna sova bort hela dagarna. seriöst, om jag inte skulle ställa klockan varje morgon så vet jag faktiskt inte när jag skulle vakna. läskigt det där. tacka fan för att man inte har en morgonpigg hund! 

imorse gick jag iaf upp vid halv elva, (efter många om och men), regnet smattrade för fullt på fönsterbrädan så egentligen hade jag ingen större lust. men tvättstugan väntade. det gick seegt. tur att man kan boka heldagar i våran tvättstuga, så jag hann se massa film emellan! såg bland annat valentines day, hann aldrig se den på bio, men den var riktigt bra, typisk Eve film!

nu ikväll vart det lite korvstroganoff innan det vart en långpromenad med Dywa!
med andra ord en vanlig regn dag!

nu håller Dywa på o jaga sin egen svans. ibland är hon inte så smart. inte alls.
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0