en update om senaste tiden!

så var det då söndag. enligt mig, veckans tråkigaste dag.. dels för att Cricke vanligtvis vaknar runt 13-14, för han ska gå o jobba 12 timmars natt klockan 18. förståeligt att han behöver sömnen, men det blir så tråkigt för mig!

jo vad har hänt dom senaste dagarna då? i torsdags vart det Skenninge-marken, där det vart en hel del onödiga inköp! skulle egentligen bara åkt med päronen, men sen följde både Sanna D och Emma med! trevligt! men marknaden är så sjuukt stor. tror knappt att vi gick halva!



Sanna med sin banan doppad i choklad & Emma med fina magen!

i fredags vart det lunch med tjejerna! det var vi och ca. 1000 getingar. så grymt irriterande.. dom är fruktansvärt obehagliga dom där rackarna.
kvällen vart lugn, åkte hem till Joppa och åt alldeles för mycket godis!

lördagen började med en långpromenad, jag Cricke och Dywa! och vad hon badar då, lillan. upp o ner ur vattnet, o simmar runt runt runt! hon älskar uppmärksamheten hon får när det bara är vi 3 som är ute o busar!
på kvällen vart det firande av Gurra som fyllt år! så han bjöd på smörgåstårta och hemgjord glass! så vart man mätt den dagen också!

men mätt är jag inte idag, jag bara äter o äter och är ändå hungrig. lustigt det där!

 


Kommentarer
Postat av: Äm.

Jaa, ät på du bara! Sen är du lika tjock som jag på bilden, jävlarr!

2010-08-08 @ 23:09:38
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0