det värsta jag hört.

så känns det iaf, eftermiddagsveckorna tar kål på en. jobba till 23,12, hemma vid halv tolv o försöka varva ner o komma i säng. usch, mycket bättre om vi sluta vid 22.
men skit samma, tänkte berätta vad våran sommarjobbare gjorde igår, han är väldigt speciell han. dessutom är han närmre 50.
iaf telefonen ringer och konversationen har pågått ett tag;

"men säg till mamma nu, säg till mamma att hon är en idiot, säg det. säg till henne att hon är helt dum i huvudet o gör hon inte som jag säger så ska hon bli straff kn*llad i r*ven med slak k*k och grovsalt när jag kommer hem"

vi frågade vem han pratade med, och det var hans dotter som är 17 år. "hon tål att höra" sa han när vi ifrågasatte.

alltså seriöst? vad är det för folk?
den här idioten jobbar jag med. inte för att jag tror att han skulle göra verklighet av hans hot, men säger man så? jag och mina resterande jobbarkompisar diskuterade det där lite och vi antar att han försöker vara "rolig" o ställa sig in hos oss, men med sånna uttal kommer man inte långt.

tur han bara är sommarjobbare så man blir av med han snart. idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0