det där med tid.

torsdag redan! tiden bara flyger fram. vilket iof inte göra någonting när man jobbar 7 dagar förmiddag! det tär på krafterna att gå upp 04.50, så nyss fick det bli ett litet gubbvil! kände att jag helt enkelt var värd det! :)

i tisdags hängde jag lite med Joppa&Lottie! var så fruktansvärt dåligt väder så vi bakade en kladdkaka och kollade på En Djävulsk Romans! så mysigt så, sånna dagar behövs ibland! :) och jag är fruktansvärt avvis på Lottie&Dahlén som lyfte till Grekland inatt! men jag får vänta till oktober, trots alls, det är ju ändå snart! eller hur Ämma? :P

och oj vad magen växer! går så himla fort tycker jag! nu börjar folk att "märka" som inte har vetat om förut! men det är bara kul! längtar så till måndag, ska bli så underbart att se det lilla livet igen!

Kommentarer
Postat av: äm.

Näru, Okt är inte långt borta.. Men det får gärna gå lite snabbare ;P

2010-08-19 @ 22:49:26
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0