Phi-phi.

Nu sitter vi har och har nyss klamt i oss en varsin pizza. Sa det ska vara dagen efter nyar kanske!? Dock vart varat nyar valdigt lugnt, men valdigt mysigt!
Borjade med att kaka en 3 ratters middag med buchettas till forratt, grillad lax som huvudratt, och glass och cheesekake till efterratt! Mm, gott. Hela kalaset gick ca pa 250 svenska kronor. Ratt billigt va! Inklusive dricka, ol och baccardis!
12 slaget fira vi pa stranden, long beach har pa Phi-phi, med fyverkerier och lite smatt och gott. Bland annat Haribo saltlakrits! (Dom som kanner mig vet att jag alskart!) Vart dock sangen ganska snabbt efter 12-slaget, vacktes dock av en himla massa sms och telefon samtal vid ca halv sex-sex pa morgonen! (Tack mamma Camilla for att du vackte oss!) =)
Idag har vi solat hela dagen, grymt varmt har. Mina vatten blasor ar helt borta nu, forsvann i princip samma dag som jag uppdaterade sist!
3 natter kvar har nere sen far vi tillbaka till Bangkok, och sen Sverige. Tiden har gatt otroligt fort, men nu marker man att man borjar sakna vissa saker. Som t.ex. kaffe, mjolk, sin egen sang, sin egen dusch och sa forstas hockeyn! Tack pappa Anders for all uppdatering!

Nu ska vi ut och shoppa lite.
Till Sanna; har du nagra tips pa bra shopping i Bangkok sa skriv garna en kommentar, den stan ar alldeles for stor for att vi ska hitta!

Gott nytt ar och god fortsattning!
Kram fran oss i varmen!

Kommentarer
Postat av: sanna

vill du hitta mycket billga saker och mycket fejk ska du till MBK. det är ett stort varuhus mitt i staden. den har flera våningar. och jag lovar det räcker att bara gå där hela dagen, där finns allt från kläder, skor, elektronik mm. bara o ta skytrain eller taxi dit. have a nice time:)

får höra om allt när du kommer hem:)

2009-01-01 @ 14:59:34
URL: http://sannadalle.blogg.se/
Postat av: Yuna

Gott nytt år på dig Eve! :D

2009-01-02 @ 13:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0