Suprise!

Titta nu ni! Ett blogginlägg var inte igår jag skrev! Men tänkte att det är dags nu, vill nämligen ha något att skriva i nu när det börjar närma sig Thailand igen! Så att våra nära o kära kan se vad vi stryr med på andra sidan jorden!

Imon är det förövrigt ett år sen som vi åkte sist. Men nu ska vi åka den 9e januari och kommer hem den 10e februari! Ska bli så himla skönt! Sån efterlängtad semester, så himla trött på mörker, kyla och jobb just nu, så det ska bli underbart!
Börjar bli dags att planera resan nu, vi vet väl ungefär vart vi ska, men måste kolla över't lite till! Än så länge har vi inte en enda hotell natt bokat! Det ända vi vet är att vi ska ta dykar certifikat! Ska vara en himla upplevelse att dyka i Thailand så det ser jag verkligen fram emot! :)

Jaja, nu vet ni att jag lever, nu ska jag vänta på att min karl kommer hem så vi ska fira våra 2 år tillsammans!
Men jag lovar, mer uppdatering kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0